درب فولد آپ اتوماتیک

موضوع درب فولد آپ

درب اتوماتیک فولد آپ

درب فولدآپ اتوماتیک یکی از مهمترین نوع درب های مورد استفاده در مصارف صنعتی می باشد. درب اتوماتیک  فولدآپ در خطوط تولید کارخانجات ، مصارف پالایشگاهی ، خطوط رنگ و بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که محیط بیرون از محیط مورد نظر باید وکیوم باشد.

این درب های اتوماتیک فولدآپ با سرعت بیشتری نسبت به کرکره برقی حرکت کرده و تردد بسیار زیادی در طول روز دارند.

درب‌های اتوماتیک فولدآپ با سرعت حرکت از ۰/۷ تا ۱/۸ متر بر ثانیه امکان ویژه‌ای جهت افزایش بهره‌‍وری محیط‌های صنعتی، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها، کارخانجات و آشیانه‌های هواپیما و … با استهلاک کم و ایمنی بالا فراهم می‌نمایند. هدف از طراحی این محصول جداسازی فضاهای داخلی و خارجی به شکلی است که علاوه بر مجزا نمودن بخش‌های مختلف به طور کامل، امکان عبور و مرور بسیار سریع و آسان را فراهم می‌نماید.

درب اتوماتیک فولدآپ به دو صورت چرخشی (رول آپ) و کنار هم (فولد آپ) جمع می‌شوند. درب‌های سریع السیر (بالا رونده) با سرعت منحصر به فرد امکانی جهت کاهش اتلاف وقت جهت تردد لیفتراک‌ها و وسایل نقلیه در کارخانه و نیز امکان بسیار مناسبی جهت جلوگیری از برودت هوا و صرفه‌جویی تا ۸۰ درصد انرژی می‌باشد.

درب سریع السیر فولدآپ یا رول آپ با بدنه از جنس پی وی سی (pvc) و طلق به دلیل جنس خاص، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره‌برداری گسترده در مکان‌های مختلف را دارا می‌باشد. این درب‌ها می‌توانند صدها بار در روز باز و بسته شوند بدون آن‌که استهلاک قابل توجهی داشته باشند.

در مدل تردد نامحدود این دستگاه ، موتور از جنس DC یا جریان مستقیم استفاده شده که دارای تغذیه ۲۴ولت می باشد. باطری پشتیبان نیز در هنگام قطعی برق وارد عمل می شود تا کاربران به به خلاص کردن و دستی نمودن دستگاه نشوند. یکی از بهترین درب های اتوماتیک برند کرنل آلمان می باشد.

این دستگاه دارای پرده PVC دورویه ضد اسید بوده و مواد شوینده و نفتی نیز روی آن تاثیر ندارد. این دستگاه برعکس سایر رقبای مشابه دارای دو سنسور لوپ رایگان می باشد. که در ورود و خروج درب نصب می شود.

در سیستم درب بازکن فولدآپ های مشابه این سنسورها به قیمت بالای ده میلیون ریال به فروش میرسد. این سنسور لوپ کمک میکند تا خودرو به ورودی درب رسید به صورت اتوماتیک درب را باز میکند تا خودروها عبور و مرور نمایند.

سیستم فولدآپ کرنل آلمان دارای دو فلاشر اعلام وضعیت کارکرد رایگان بوه که در خارج و داخل محیط نصب می شود. در پک کامل درب اتومات فولدآپ دو جفت چشمی مادون قرمز بوده که مانع برخورد در فولدآپ با موانع می گردد.

جهت مشاوره بیشتر و بازدید از پروژه می توانید با همکاران و کارشناسان فنی تماس حاصل نمائید.

به اشتراک بگذارید...

نظرات بسته شده.