آیفون تصویری تابا

موضوع آیفون تصویری,آیفون تصویری تابا

آیفون های تصویری تابا الکترونیک

بهترین انواع آیفون تصویری

در اینجا بهترین مدل های آیفون تصویری پر فروش بازار که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر می باشند با کمترین قیمت ممکن خدمت شما معرفی می شود. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی لطفا با کارشناسان تیم اتوماتیک درب ، تماس بگیرید.
همچنین در ادامه این مطلب و در قسمت مطالب کاربردی , مطالب مفیدی جهت راهنمایی شما عزیزان در ضمینه انتخاب آیفون تصویری مناسب به شرح ذیل ارائه شده است:

اجزای اصلی آیفون تصویری , علت ابی شدن صفحه آیفون تصویری , علت های نویز تصویر در آیفون تصویری

کرکره برقی

آیفون تصویری چیست؟

امروزه استفاده از آیفون تصویری جزو امکانات ضروری است که باعث ایجاد آسایش هر ساختمان می شود. با نصب آیفون تصویری هر کسی که زنگ منزل یا واحد آپارتمانی شما را بزند قبل از باز کردن می توانید تصویر آنها را ببینید و در صورت شناخت درب را باز کنید. با وجود آیفون تصویری دیگر نیازی به باز کردن درب منزل بدون نشنیدن و ندیدن افراد پشت درب نیست.
آیفون های تصویری به دو صورت رنگی یا سیاه و سفید در بازار موجود است. ایفون تصویری از سه قسمت اصلی مانیتور , پنل زنگ و ترانس تشکیل شده است.

با توجه به ساخت و سازها و مدرن‌تر شدن ساختمان‌ها در کلان شهرها در چند سال اخیر تمایل برای محصولاتی با اندازه صفحه نمایش بیش از ۴ اینچ و با حافظه ذخیره عکس یا فیلم بیشتر شده و در سال ۹۵ بیشتر خریدها در این رده قیمتی قرار گرفته است. البته در این رده تعدادی از محصولات با قابلیت کلید لمسی از طرف شرکت‌ها ارائه شده که عمر بیشتر و ظاهر زیبا را به ارمغان می‌آورد همچنین در تعدادی از آیفونهای تصویری قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها وجود دارد.

 

آیفون های تصویری شرکت تابا

آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD-1024

صفحه نمایشگر LCD TFT 2.4 اینچ – سیستم پال
حداکثر فاصله بین صفحه و مانیتور ۱۰۰ متر
کنترل نور ، رنگ تصویر و صدای زنگ
ابعاد طول:۲۴۵ میلیمتر عرض:۹۵ ارتفاع:۶۰
دقت تصویری ۱۶۰×۲۳۴ RGB
برق ورودی ۱۰۰ الی ۲۴۰ ولت AC (SMPS)
برق مصرفی عادی ۲٫۵ وات ودر حالت کار ۹ وات
سیگنال ورودی ۱ ولت پیک تو پیک ۷۵ اهم
وزن خالص ۴۰۰ گرم

برای استعلام قیمت انواع آیفون های تصویری تابا و لیست قیمت و کاتالوگ می تونید از قسمت تماس با ما ارتباط برقرار نموده و رایگان مشاوره کنید.

به اشتراک بگذارید...

نظرات بسته شده.