کرکره رول گیتر

موضوع کرکره برقی,کرکره رول گیتر,کرکره مغازه

کرکره رول گیتر

کرکره رول گیتر برای مکان هایی مانند بانک ها، صرافی ها، طلافروشی ها، ورودی پاساژها و مکان هایی که ورودی آنها بایستی علاوه بر استحکام بالا، قابلیت دید داخل را نیز داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر ، برای درب اتوماتیک کرکره ، برای مکان هایی مانند بانک ها، صرافی ها، طلافروشی ها، ورودی پاساژها و مکان هایی که ورودی آنها بایستی علاوه بر استحکام بالا، قابلیت دید داخل را نیز داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا و مشخصات کرکره برقی اتوماتیک رول گیتر

ضریب ایمنی بسیار بالا در بین تمامی کرکره های برقی
مقاومت بالای درب به ضربات وارده به دلیل نوع ریل و غلطک ها
دارای قفل قرقره ای
امکان نصب در محیط های با اختلاف دمای بسیار زیاد
امکان نصب در محیط های به شدت بادگیر بدون مشکل

 

درب اتوماتیک امنیتی رول گیتر

تیغه های رول گیتر از لحاظ امنیت در بین تیغه های کرکره اتوماتیک با فاصله ی بسیار زیاد در صدر قرار دارد. طراحی مدرن شهری و اهمیت امنیت آن، مهندسان و طراحان شرکت های معتبر سازنده درب های اتوماتیک را بر آن داشت تا با چالش ساختن کرکره های زیبا و ظریف، در عین حال با ضریب امنیت بالا رو به رو شوند که در این میان شرکتهای اروپایی بویژه شرکت آلمانی BOTHE HILD از موفق ترین تولید کنندگان این گروه از درب ها هستند .

تیغه رول گیتر برای مغازه هایی که کرکره قدیمی خود را نسبت به تیغه کرکره آلومینیومی مقاومتر می دانند و به لحاظ امنیت ترس از عوض کردن کرکره قدیمی خود دارند بهترین جایگزین می باشد.تیغه رول گیتر از پلیس پیش گیری امنیت تاییدیه دارد و از لحاظ امنیتی در بین انواع تیغه کرکره در رتبه ی اول قرار دارد. جهت استعلام قیمت درب کرکره ای رولگیتر با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمائید.

به اشتراک بگذارید...

نظرات بسته شده.